fredag 4 juni 2010

dekadens deluxe

satan, vad tid man kan ägna åt sin kropp ibland!

det började med att jag skulle duscha, runt två-tiden sådär. passade på att raka benen också, vilket jag har svårt att försvara men som även givit mersmak och ja...jag ska snart sluta med det... peelade hela kroppen med en rejäl kroppsskrubb och smörjde in varje millimeter av min lekamen med lotion. sen tänkte jag att "vafan det är fredag" och ägnade i princip en timme åt att snygga till mina naglar. sen plockade jag ögonbrynen och blåste håret till sitt fluffiga max. kom på att fötterna inte filats på evigheter, så jag brände säkert tjugo minuter på det också.

summan av kardemumman: jag sitter här fem och en halv timme senare - känner mej fräsch som fan men undrar vart dagen tog vägen?
nu känns det lite skitsamma, kan lika gärna köra på i samma dekadenta stil och glida iväg till solariet. mer yta åt folket! eh...
funderar över vad jag nu ska göra med my-own-fabolous-self en solig fredagsafton som denna. känns som det varit mycket alkohol på sistone, kanske läge att bryta trenden och stanna hemma för att sy eller nåt annat kreativt? fast det är klart, om nån ringer så...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar