lördag 10 juli 2010

dönickesnack

svettas.
correction; svettas ymnigt.

idag har jag varit så deg som bara möjligt är. jag har personifierat själva definitionen av "att ligga på sofflocket". slö-zappat och slö-surfat. slängt käft lite lojt sådär med Italienaren om Almedals-talen som gick i repris på Kunskapskanalen. funderat på att duscha men inte kommit mig för. är det dags nu kanske?
solstrimmorna letar sig in mellan persiennflärparna och in genom halvöppet fönster strömmar en doft av flintasteksgrillning från innergården. klingande barnskratt ackompanjerar. jag blir lite avundsjuk. vet inte riktigt på vad.

igår var förfest vid Fridhemsplan, med vin från Kefalonia och skrålande till den där "just a small town girl"-låten som jag fortfarande inte kommer ihåg vad den heter. kul, kan man säga i alla fall. vidare till Söder, öl och biljard och ett sjuhelsikes tjattrande. blabla, ni vet hur det funkar. vi släpper det nu. innan den förestående obligatoriska duschen ska ja bara passa på att bjuda på lite ytliga must-haves.

krimskrams ja vill ha:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar