fredag 23 juli 2010

zzzzzzzzzzzzz

damn. nu har det gått för långt igen.
det känns som att det har hänt massa kul som jag tänkt skriva om, problemet har kanske varit att det varit så kul att det inte känts som att det varit tillfälle att slå sej ner och skriva om det. typ uppleva istället. typ alltså. för jag kanske bara snackar skit.

sitter i en varm och kvalmig källare på Söder, endast införd mina nipple covers och uppknäppta brallor. slänger i mej Polly efter Polly. tycker att de mörka är godast. Nils sitter några meter bort och målar. det är hans ateljé det här. får hoppas att nån av hans ateljékollegor tittar in, för då blir det boobieshow extravaganza.

nu ska jag plugga. sen ska jag kanske dricka vin. jag mår bra. hur mår ni? och så vidare.

sådärja.
I DID IT! har nu skrivit världens tråkigaste och mest innehållslösa blogginlägg genom tiderna, bara för att bryta tystnaden.

that's gotta count for something, right?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar