onsdag 14 juli 2010

Skärgården kallar på min bleka lekamen

jag har en vän som gjort ett så kallat "gott parti".
hennes pojkvän är av en snuskigt rik härkomst, något som inte framkom förrän rätt sent i relationen (de träffades utomlands). det hela rör sig alltså inte om något gold-diggeri utan ren och pur kärlek, med en lite extra tjock guldkant förstås.
han är störtskön. han har även en "sommarstuga" i Skärgården, ett mansion som skulle få vilken Hollywood-celeb som helst att dregla av avundsjuka. idag ska jag och Nils dit, främst för att träffa Holländaren - min omnämnde vän som jag nu inte träffat på fan över en månad trots att hon bor på Söder i Stockholm och jag saknar henne innerligt och det ska bli skitkul!

tuggande, stekande, ätande, havsbadande, "catching-up"-ande...

nu måste jag bara få Nils att förstå att det fan räcker med två koppar kaffe och att blommorna är tillräckligt vattnade - så att vi kan sjappa nån gång! dags för lite tough love.

ses ikväll?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar