måndag 31 maj 2010

demonstration, konst, öl

var uppe och målade till 4 i morse. Grungemannen låg och slumrade i soffan brevid mig, han höll mig sällskap mumlade han, jag tyckte det var fint. till vänster syns ett litet smakprov ur verket (vid namn the beginning). jag är OKEJ nöjd kan man säga. lite löjligt ängslig också, första gången jag ska visa en egengjord tavla för allmänheten. men det är kul! jättekul.
nu ska resten av dagen ägnas åt lite mer jobbsökande, funderar på att byta strategi och helt enkelt ringa massa ställen istället för att knalla runt - det tar sån jävla tid. dessutom känns det mindre skrämmande och mer anonymt med ett telefonsamtal. sen är det inlämning av tavlan och stöddemonstration för Ship to Gaza. om allt går väl avrundas dagen i kvällssol på Mosebacke. jag överlever.

2 kommentarer:

  1. Hej hej allt bra med dig! Tack för din kommentar. Ja det var riktigt roliga outfits. Blev så oplanerat för mig bara, men vi hade roligt.

    Roligt det verkar med mycket kultur i Stockholm jag ska flytta din nästa månad :)

    SvaraRadera
  2. Jag gillar ditt verk! Stenbra!

    SvaraRadera