fredag 28 maj 2010

pimp my balkong, pimp my pants!

i afton skall jag hålla partaj av grandiosa mått, en färgrann maskerad ska ta över vårt hem! temat för maskeraden är att man ska klä ut sig till nånting som börjar på bokstaven S, mest för att det gör att man kan välja om man vill gå all in och maxa järnet som Supremes eller softa med en sjaskig hatt och vara Suput. valet av bokstav grundas på att Joggarn i så fall har lovat att komma som Serena från Gossip Girl, kan bli kvällens behållning. jag har hur som helst ägnat förmiddagen åt pimpning av olika slag, först av ett par balla brallor som är en del av min outfit.






har väl aldrig varit någon punkare av stora mått, men denna sjaskiga regnbågslook bör passa som handen i handsken med min outfit!










sen fortsatte jag och Nils projektet pimp my balkong, med att spraya om en charmig men sunkig korgstol - från solkigt mintgrön till gedigen antikvit. skillnaden blev dock inte direkt häpnadsväckande...

före




















efter








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar