tisdag 18 maj 2010

makes Fiona a dull girl

pluggpluggpluggplugg. all work and no play. ville egentligen bara dela med mig av en stark bild jag snubblade över, fotografi av Lovisa Ringborg. snart ska jag lämna min trotjänare (datorn) och sväva iväg mot Musikhögskolan för att se Grungemannens avslutningskonsert. öhh...tror det är avslutningskonsert i alla fall. är ärligt talat sjukt osugen på att sitta i en aula i två timmar och lyssna på modern konstmusik, men det kan ju ändras när jag väl är på plats. hur som helst, thats what he does, och det vore väl inget annat än högst illojalt att inte närvara när han presenterar sitt livskall. så klart är han bra också, jag menar inte så. jag menar väl mer kanske bara att den gassande solen och sirenbuskarnas berusande doft har starkare attraktionskraft just för tillfället. men åååkaj, Grungeman, bring it on!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar