onsdag 12 maj 2010

that's what friends are for

min vän Jolle ringer och säger att han tycker att min blogg är alldeles för hurtig. jag säger att jag inte håller med. han säger att det ju för fan bara är glättiga inlägg om hur kär jag är och hur bra det går för mej att laga mat och pyssla. jag säger att det är kanske sant till en viss del men påpekar att jag faktiskt så sent som idag skrev gnälligt om hur grisskär min kropp är. han säger att det inte gills. jag säger att jag ju skrev ett total-lack inlägg om bloggfenomenet Paow's destruktiva inverkan på dagens ungdom för ett par dar sen. han säger att det var väl inget, så tycker ju alla. jag frågar vad han är ute efter egentligen. han säger att han vill ha dramatik. jag säger att jag ska försöka bättra på de dramatiska inslagen i mitt liv. han säger att det låter bra. sen lägger vi på.

1 kommentar:

  1. Äntligen en hyllning till mig! Som jag har väntat. Nu får jag börja vänta på något annat.

    SvaraRadera