söndag 30 maj 2010

mensmonster

har världens mördarmensvärk och allmän dunderångest över i princip allting. känns som att jag aldrig kommer få ett jobb, jag är så jävla lame som inte tar tag i min main thing i livet nämligen dansen, jag har en halvfärdig tavla liggandes brevid mig som måste lämnas in till en samlingsutställning IMORGON och jag är inte ens nöjd med själva utkastet och jag känner mej tjock som en rulltårta och jag har ett ok av borde-göra-plugg över axlarna. jag ringer en vän och frågar om han vill gästblogga för annars kommer jag bara gnälla, men han är nyhånglad och urtrött och tycker jag ska gnälla järnet. imorgon dricker vi öl vid Mosebacke sa han. då är det en ny dag.

3 kommentarer:

  1. Ibland så är det skönt att gnälla järnet! Jag känner att jag också skulle behöva gnälla av mig eller gråta av mig idag.
    Tack för besök och kommentar hos mig för ett tag sedan, har inte hunnit in till dig förrän nu.

    SvaraRadera
  2. Ja, det är ett klassiskt söndagsfenomen, veckans mest episka dag... (men välkommen hit!)

    SvaraRadera
  3. nyhånglad vän?

    SvaraRadera